FAQ

Heeft u een vraag  die wellicht nog onbeantwoord is? Klik op een vraag om antwoord te krijgen.

Veel gestelde vragen

Sevils biedt een enorme collectie baby artikelen voor een zeer scherpe prijs. Iedereen kan bij ons terecht, of u nu houdt van een klassieke of moderne uitstraling. Ook heeft Sevils maandelijks nieuwe artikelen in de aanbieding staan voor extra voordeel.

Lees hier de Privacy Policy van Sevils.

Klanttevredenheid staat bovenaan voor Sevils. Het meten van de mate van tevredenheid van bezoekers en bestaande klanten is daarom heel belangrijk. Hiervoor hebben wij een onafhankelijke klantbeoordeling partner ingeschakeld om duidelijkheid te geven voor ons, maar ook voor de klant. Op Sevils kunt u per product alle recensies vinden die geplaatst zijn door bestaande klanten van Sevils. Met een gemiddelde klantbeoordeling van 9.2 zijn wij één van de best beoordeelde baby speciaal zaak in Nederland en België.

Keurmerken geven aan hoe veilig en betrouwbaar een webshop is. Dankzij onze werkwijze draagt de shop Sevils ook verschillende keurmerken.

Nee, u hoeft geen account aan te maken om een bestelling te plaatsen in onze online shop. U kunt ook een éénmalige bestelling plaatsen op Sevils.

Met een account op Sevils kunt u uw gegevens opslaan om sneller bestellingen te kunnen plaatsen.

U kunt uw wachtwoord opvragen door te e-mailen naar; [email protected] t.a.v. klantenservice. Houd er rekening mee dat u moet e-mailen vanaf het e-mailadres dat gebruikt is om het account aan te maken.

Uw gegevens zijn eenvoudig te wijzigen. U kunt inloggen op uw account, waar u gelijk in het beginscherm uw gegevens aantreft. Onder uw gegevens ziet u de optie om deze te wijzigen.

U kunt bij ons op verschillende manieren een product bestellen:

1) U kunt een bestelling plaatsen in onze webshop;
2) U kunt een e-mail sturen met uw bestelling naar info;
3) U kunt telefonisch een bestelling plaatsen via telefoonnummer +31 – ##############;

Sevils biedt u in samenwerking met Pay.nl verschillende betaalmogelijkheden waarmee u online eenvoudig, snel maar vooral ook veilig en betrouwbaar kunt betalen. Wij hebben het COMODO® SSL certificaat en garanderen u daarom beveiligde betaling van uw online aankopen. Hierdoor zal alle informatie tijdens het transport vertrouwelijk blijven, versleuteld over het internet verstuurd worden en niet leesbaar zijn door derden.

U ontvangt een Track & Trace code zodra uw bestelling is opgehaald in ons magazijn door de transporteur. Als uw artikelen worden bezorgd door de transporteur van Sevils, dan krijgt u per mail de datum toegestuurd en telefonisch wordt uiterlijk een dag van tevoren een tijdvak doorgegeven.

Wilt u uw bestelling annuleren? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met daarin uw verzoek om uw bestelling te annuleren. Vergeet niet uw factuurnummer te vermelden.

U kunt uw bestelling aanpassen indien deze nog niet verstuurd is vanuit ons magazijn. Stuur een e-mail of bel ons met uw verzoek. Vergeet niet uw factuurnummer te vermelden.

U krijgt uw factuur per e-mail als u uw bestelling plaatst via de webshop. Als u langs komt krijgt u een fysieke kopie mee.

U kunt uw gewenste leverdatum altijd aangeven bij ons, zodat de afdeling Planning hier rekening mee kan houden. Als u op de webshop een bestelling plaatst kunt u op de kalender aangeven op welke dag u uw bestelling zou willen ontvangen. Als deze optie niet wordt gegeven, kunt u uw voorkeur alsnog doorgeven in het vakje “Opmerkingen”.