Gratis thuisbezorging!

De levering van producten is een belangrijk onderdeel in het bestelproces. Een positieve ervaring bij uw levering zal uw aankoop een gevoel van vertrouwen geven. Om u van alle gemakken te voorzien proberen wij het u zo makkelijk mogelijk te maken. Wij besteden al onze bezorgingen uit aan gespecialiseerde transport bedrijven die jarenlang ervaring hebben in het bezorgen van diversen producten. SEVILS weet bij elke online aankoop komt er vrijwel verzendkosten bij. Maar bij SEVILS doen wij hier niet aan mee!  Elke klant van ons die een aankoop bij ons doet betaald geen verzendkosten. Dit is ongeacht hoe groot en/of hoe klein het product is.

Levering

Lichtgewicht producten worden door de pakketbezorgdienst bij u afgeleverd. De bezorger belt netjes aan en overhandigd u het pakketje. Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat u die dag niet thuis bent of met spoed weg moet. Dit is geen probleem, in dat geval probeert onze bezorger het de volgende werkdag nogmaals. Mocht er ook dit keer iets tussen zijn gekomen kunt u het pakketje de volgende werkdag ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Wanneer uw pakket naar een afhaalpunt is gebracht wordt er te allen tijde een notitie achtergelaten in uw brievenbus. Zoals in elk vak is het transport van zware breekbare producten een specialisme. Het is immers de bedoeling dat uw producten zonder beschadigingen en zonder barsten of scheuren worden geleverd. Voor bestellingen met zware producten wordt er te allen tijde een bezorgafspraak met u gemaakt. Dit doen wij standaard om miscommunicaties en teleurstellingen te voorkomen. Indien u toch onverhoopt niet thuis bent worden er extra bezorgkosten berekend (geen vast tarief) tijdens de tweede afleverpoging. Levering van zware producten geschiedt altijd tot de eerste drempel/portiek. Wij hebben helaas niet de mogelijkheid om onze producten te leveren op de Waddeneilanden. Wij proberen te allen tijde rekening te houden met uw situatie. Zo denken wij graag met u mee voor de dichtstbijzijnde locatie waar u de levering kunt laten overvaren. Voor meer informatie over levering op de Waddeneilanden vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice. En volg gemakkelijk je bestelling door je track en trace code samen met je postcode huisnummer hieronder in te vullen.